Wednesday, April 18, 2012

friend

Sahabat...!!
Aku rindu korang kerana Allah..
Aku sayang korang kerana Allah..
Aku bersahabat dengan korang semata-mata hanya kerana Allah..

Sahabat....!!
Aku rindukan saat kita bersatu 
Aku rindukan saat kita sama-sama mengikat janji...
Aku rindukan saat kita sama-sama menyelami pahit,manis 
Sahabat....!!
Aku sedih..
Aku ingin korang bersama-samaku...
Membawa matlamat yang satu..
Sahabat..!!
Janganlah korang bersedih..Janganlah Korang kecewa...
Aku turut merasainya..
Pedihnya luka dihati..
hanya Allah yang Mengetahui..
Sahabat..!!
Kuatkan semangatMu...
kuatkan AzamMu...
Aku tetap bersamaMu...
Didalam segala hal dan juga perkara...
Aku tetap bersamaMu...
Itu janji Aku..!!
Ya Allah..
Aku sayang sahabat-sahabatku...
Kerana mereka..
Aku menemui CintaMU...
kerana mereka...
Hatiku bergetar...apabila menyebut namaMu...sahabat..

No comments:

Post a Comment