Tuesday, August 16, 2011

syE InGt NAK belA..

sambil masak sotong sambal..
saye berkata kat mak..
' mak kalo kita tambat leembu kat blakang umah ni orait jugak..
nanty dah da anak lembu tue leh jual mak ..nanty org jdi usahawan.. '
mak berkata kat saya..
'sebelum mak tambt lembu..mak tambat kamo dulu..'
heheheheh
so aku mencari idea len..
tibe2 aku nampk seekor cicak didinding...
tiba2 aku amik lastik dan lastik cicak tu...
pap!!!!!hah dapat pun...
aku tunjuk kat mak...
mak menjerit..
aku tanya mak...
'napa mak jerit??'
mak jawab..
" terkejut...eee p buang.."
esoknya...
aku duk kat dapur...
aku termenung..
tiba2 ada bintg kecik nek atas tgn aku...
aku amik.. dan aku tgk...
aku ckp kat mak..
" mak org nak bela semut.."
mak ckp
'buang tebiat pa kmo ni"
ermmm..
lps tu aku kecewa....
semua bintg peliharaan aku... mak aku tolak..
tapi...
KeNAPA DYE TOLAK...?
BUKAN AKU NAK BELA NAGA PUN...RIMO KE...
CONfiUS..COnFius...!!! 

No comments:

Post a Comment